Termin realizacji i dostawa

 

 

1.Termin realizacji dostawy zamówionego produktu uzależniony jest od dostępności produktu.

Określany jest dla każdego produktu indywidualnie.



2. W przypadku dokonania zamówienia na towary o różnym terminie realizacji, towary wysyłane są

dopiero po skompletowaniu całości zamówienia, chyba że Klient i Sklep ustalą inne warunki

częściowej dostawy.



3. Dostawa odbywa się w wybrany przez Klienta sposób, który może dokonać wyboru pomiędzy:



3.1. dostawa towaru do miejsca wskazanego w zamówieniu przez Klienta - dostawa nastąpi

poprzez transport Sklepu albo przez wybraną przez Sklep firmę spedycyjną (Klient nie ma

możliwości decydowania w zakresie tego, czy transport zapewni Sklep czy firma

zewnętrzna),

3.2. odbiór własny towaru przez Klienta w siedzibie Sklepu MEBLOHIT, po wcześniejszym

uzgodnieniu.



4. Dostawa zamówionego produktu do miejsca wskazanego przez Klienta nastąpi w terminie

ustalanym indywidualnie przez konsultanta Sklepu w dni robocze między 7:00 a 22:00. W

przypadku odbioru własnego - odbioru należy dokonać w godzinach pracy Sklepu MEBLOHIT.



5. W przypadku wyboru przez Kupującego sposobu dostawy towaru na wskazany adres, koszty

dostawy zostaną uwzględnione w potwierdzeniu Zamówienia.



6. W przypadku odbioru własnego z magazynu Sklepu , koszty dostawy wynoszą 0 zł.



7. Koszty dostawy nie obejmują wniesienia towarów do mieszkania/domu i ich montażu.



8. Dostawa towaru nie zawiera usług związanych z podłączeniem, uruchomieniem ani ustawieniem

sprzętu wewnątrz mieszkania.



9. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane nieprawidłowościami (w tym

pomyłkami) popełnionymi przez Klienta podczas składania zamówienia, w wyniku których

przesyłka nie dotarła do adresata, a także za nieuzasadnioną odmowę odbioru przesyłki. Koszty

związane z ponowną wysyłką oraz obsługą takiego zamówienia ponosi Klient.



10. Odbiór przesyłki musi być potwierdzony pisemnym pokwitowaniem. Z chwilą pokwitowania

na nabywcę (Klienta) przechodzi prawo własności towaru oraz wszelkie ryzyka związane

z posiadaniem i użytkowaniem produktu, a w szczególności ryzyko utraty lub uszkodzenia.



11. Odbierając towar Klient jest zobowiązany do kontroli zgodności ilościowej z Zamówieniem

oraz kontroli czy towary lub opakowania nie posiadają uszkodzeń mechanicznych powstałych

podczas transportu. Klient jest zobowiązany dokonać kontroli ilościowej, a także w przypadku

uszkodzenia opakowania – jakościowej, w obecności osoby dostarczającej Zamówienie.

Warunkiem rozpatrzenia reklamacji w przypadku uszkodzenia w transporcie jest spisanie

protokołu reklamacji i dostarczenie go do siedziby Sklepu. Uszkodzone opakowanie powinno

zostać zachowane i jest niezbędne do prawidłowego rozpatrzenia reklamacji.

 

Meble w promocji
3113.25 zł
2801.92 zł
Gala Collezione
3665.00 zł
3298.50 zł
Sweet Sit
3623.00 zł
3298.50 zł
Sweet Sit
4320.00 zł
3888.00 zł
PAGED
Nowości
HUGO Narożnik Prawy Kremowy Etap Sofa

Warning: mysql_fetch_array() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/meblohit/public_html/include/baza.php on line 33
0.00 zł
Bestsellery
POROZMAWIAJ Z KONSULTANTEM

Nie jesteś pewien, co wybrać ?

Zadzwoń i porozmawiaj z konsultantem.

 

tel. 48 344 27 20

tel. 600 360 148

e-mail: meblohit@interia.pl

Dane kontaktowe
MEBLOHIT
ul.Stanisława Zbrowskiego 96/98
26-600 Radom
TEL. 48- 344 27 20
FAX. 48- 344 27 20
meblohit@interia.pl
newsletter
Adres e-mail:
Zgadzam się na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres e-mail informacji handlowych od MEBLOHIT, ul.Stanisława Zbrowskiego 96/98, 26-600 Radom, zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz z ustawą z dnia 16 lipca 2004 prawo telekomunikacyjne.
Wykonanie strony WWW - Devilart