Termin realizacji i dostawa

 

 

1.Termin realizacji dostawy zamówionego produktu uzależniony jest od dostępności produktu.

Określany jest dla każdego produktu indywidualnie.



2. W przypadku dokonania zamówienia na towary o różnym terminie realizacji, towary wysyłane są

dopiero po skompletowaniu całości zamówienia, chyba że Klient i Sklep ustalą inne warunki

częściowej dostawy.



3. Dostawa odbywa się w wybrany przez Klienta sposób, który może dokonać wyboru pomiędzy:



3.1. dostawa towaru do miejsca wskazanego w zamówieniu przez Klienta - dostawa nastąpi

poprzez transport Sklepu albo przez wybraną przez Sklep firmę spedycyjną (Klient nie ma

możliwości decydowania w zakresie tego, czy transport zapewni Sklep czy firma

zewnętrzna),

3.2. odbiór własny towaru przez Klienta w siedzibie Sklepu MEBLOHIT, po wcześniejszym

uzgodnieniu.



4. Dostawa zamówionego produktu do miejsca wskazanego przez Klienta nastąpi w terminie

ustalanym indywidualnie przez konsultanta Sklepu w dni robocze między 7:00 a 22:00. W

przypadku odbioru własnego - odbioru należy dokonać w godzinach pracy Sklepu MEBLOHIT.



5. W przypadku wyboru przez Kupującego sposobu dostawy towaru na wskazany adres, koszty

dostawy zostaną uwzględnione w potwierdzeniu Zamówienia.



6. W przypadku odbioru własnego z magazynu Sklepu , koszty dostawy wynoszą 0 zł.



7. Koszty dostawy nie obejmują wniesienia towarów do mieszkania/domu i ich montażu.



8. Dostawa towaru nie zawiera usług związanych z podłączeniem, uruchomieniem ani ustawieniem

sprzętu wewnątrz mieszkania.



9. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane nieprawidłowościami (w tym

pomyłkami) popełnionymi przez Klienta podczas składania zamówienia, w wyniku których

przesyłka nie dotarła do adresata, a także za nieuzasadnioną odmowę odbioru przesyłki. Koszty

związane z ponowną wysyłką oraz obsługą takiego zamówienia ponosi Klient.



10. Odbiór przesyłki musi być potwierdzony pisemnym pokwitowaniem. Z chwilą pokwitowania

na nabywcę (Klienta) przechodzi prawo własności towaru oraz wszelkie ryzyka związane

z posiadaniem i użytkowaniem produktu, a w szczególności ryzyko utraty lub uszkodzenia.



11. Odbierając towar Klient jest zobowiązany do kontroli zgodności ilościowej z Zamówieniem

oraz kontroli czy towary lub opakowania nie posiadają uszkodzeń mechanicznych powstałych

podczas transportu. Klient jest zobowiązany dokonać kontroli ilościowej, a także w przypadku

uszkodzenia opakowania – jakościowej, w obecności osoby dostarczającej Zamówienie.

Warunkiem rozpatrzenia reklamacji w przypadku uszkodzenia w transporcie jest spisanie

protokołu reklamacji i dostarczenie go do siedziby Sklepu. Uszkodzone opakowanie powinno

zostać zachowane i jest niezbędne do prawidłowego rozpatrzenia reklamacji.

 

Meble w promocji
3113.25 zł
2801.92 zł
Gala Collezione
4320.00 zł
3888.00 zł
PAGED
Nowości
HUGO Narożnik Prawy Kremowy Etap Sofa

Warning: mysql_fetch_array() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/meblohit/public_html/include/baza.php on line 33
0.00 zł
Bestsellery
POROZMAWIAJ Z KONSULTANTEM

Nie jesteś pewien, co wybrać ?

Zadzwoń i porozmawiaj z konsultantem.

 

tel. 48 344 27 20

tel. 600 360 148

e-mail: meblohit@interia.pl

Dane kontaktowe
MEBLOHIT
ul.Stanisława Zbrowskiego 96/98
26-600 Radom
TEL. 48- 344 27 20
FAX. 48- 344 27 20
meblohit@interia.pl
newsletter
Adres e-mail:
Zgadzam się na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres e-mail informacji handlowych od MEBLOHIT, ul.Stanisława Zbrowskiego 96/98, 26-600 Radom, zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz z ustawą z dnia 16 lipca 2004 prawo telekomunikacyjne.
Wykonanie strony WWW - Devilart