1.Termin realizacji dostawy zamówionego produktu uzależniony jest od dostępności produktu.
Określany jest dla każdego produktu indywidualnie.
2. W przypadku dokonania zamówienia na towary o różnym terminie realizacji, towary wysyłane są
dopiero po skompletowaniu całości zamówienia, chyba że Klient i Sklep ustalą inne warunki
częściowej dostawy.
3. Dostawa odbywa się w wybrany przez Klienta sposób, który może dokonać wyboru pomiędzy:
3.1. dostawa towaru do miejsca wskazanego w zamówieniu przez Klienta - dostawa nastąpi
poprzez transport Sklepu albo przez wybraną przez Sklep firmę spedycyjną (Klient nie ma
możliwości decydowania w zakresie tego, czy transport zapewni Sklep czy firma
zewnętrzna),
3.2. odbiór własny towaru przez Klienta w siedzibie Sklepu MEBLOHIT, po wcześniejszym
uzgodnieniu.
4. Dostawa zamówionego produktu do miejsca wskazanego przez Klienta nastąpi w terminie
ustalanym indywidualnie przez konsultanta Sklepu w dni robocze między 7:00 a 22:00. W
przypadku odbioru własnego - odbioru należy dokonać w godzinach pracy Sklepu MEBLOHIT.
5. W przypadku wyboru przez Kupującego sposobu dostawy towaru na wskazany adres, koszty
dostawy zostaną uwzględnione w potwierdzeniu Zamówienia.
6. W przypadku odbioru własnego z magazynu Sklepu , koszty dostawy wynoszą 0 zł.
7. Koszty dostawy nie obejmują wniesienia towarów do mieszkania/domu i ich montażu.
8. Dostawa towaru nie zawiera usług związanych z podłączeniem, uruchomieniem ani ustawieniem
sprzętu wewnątrz mieszkania.
9. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane nieprawidłowościami (w tym
pomyłkami) popełnionymi przez Klienta podczas składania zamówienia, w wyniku których
przesyłka nie dotarła do adresata, a także za nieuzasadnioną odmowę odbioru przesyłki. Koszty
związane z ponowną wysyłką oraz obsługą takiego zamówienia ponosi Klient.
10. Odbiór przesyłki musi być potwierdzony pisemnym pokwitowaniem. Z chwilą pokwitowania
na nabywcę (Klienta) przechodzi prawo własności towaru oraz wszelkie ryzyka związane
z posiadaniem i użytkowaniem produktu, a w szczególności ryzyko utraty lub uszkodzenia.
11. Odbierając towar Klient jest zobowiązany do kontroli zgodności ilościowej z Zamówieniem
oraz kontroli czy towary lub opakowania nie posiadają uszkodzeń mechanicznych powstałych
podczas transportu. Klient jest zobowiązany dokonać kontroli ilościowej, a także w przypadku
uszkodzenia opakowania – jakościowej, w obecności osoby dostarczającej Zamówienie.
Warunkiem rozpatrzenia reklamacji w przypadku uszkodzenia w transporcie jest spisanie
protokołu reklamacji i dostarczenie go do siedziby Sklepu. Uszkodzone opakowanie powinno
zostać zachowane i jest niezbędne do prawidłowego rozpatrzenia reklamacji.
Nie jesteś pewien, co wybrać ?
Zadzwoń i porozmawiaj z konsultantem.
tel. 48 344 27 20
tel. 600 360 148
e-mail: meblohit@interia.pl