REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO MEBLOHIT
Niniejszy Regulamin znajduje zastosowanie do Sklepu Internetowego MEBLOHIT, dostępnego pod adresem: www.meblohit.pl, zwanego w dalszej części niniejszego Regulaminu - Sklepem.
Właścicielem i podmiotem prowadzącym Sklep jest:
Rafał Podgórski, prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą MEBLOHIT z siedzibą w Radomiu, przy ul. Zbrowskiego 96/98, 26-600 Radom, wpisany do Ewidencji Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Urząd Miejski w Radomiu pod numerem: 36244 , REGON: 670996590, NIP: 948-120-83-21 .
- zwanym w dalszej części niniejszego Regulaminu - MEBLOHIT lub Właścicielem Sklepu
I. INFORMACJE OGÓLNE
Przedmiotem działalności Sklepu jest sprzedaż mebli oraz artykułów wyposażenia wnętrz. Szczegółowy asortyment produktów wraz z podaniem cen jednostkowych znajduje się na stronie internetowej Sklepu.
Zamówienia w Sklepie mogą składać osoby fizyczne i osoby prawne oraz jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej, w tym przedsiębiorcy, którzy posiadają zdolność do czynności prawnych i zwani są w dalszej części Regulaminu Klientem.
Sklep realizuje zamówienia na terenie Polski.
Umowa sprzedaży zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim pomiędzy Klientem a MEBLOHIT.
Dokonując zamówień i zakupów w Sklepie Klient akceptuje niniejszy Regulamin Sklepu.
Meble dostarczane są w opakowaniu producenta (jeżeli takowe posiadają), z przeznaczeniem do samodzielnego montażu przez Klienta lub jako gotowe produkty bez opakowania - w zależności od ich przeznaczenia i konstrukcji. Informacja o tym, w jakiej postaci produkt będzie znajdował się w chwili zakupu może być umieszczona na stronie internetowej Sklepu lub w wiadomości e-mail potwierdzającej zamówienie kierowanej do Klienta.
Wszystkie oznaczenia produktów i ich nazwy są użyte w celach identyfikacyjnych i mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi, na które osobom uprawnionym udzielono prawa ochronnego.
Warunkiem przeprowadzenia transakcji w Sklepie (dotyczy Klientów, którzy nie dokonywali wcześniej zakupów za pośrednictwem Sklepu) jest przeprowadzenie rejestracji (poprawne wypełnienie wymaganych pól formularza rejestracyjnego, wraz z zaakceptowaniem Regulaminu, a także pozostałych warunków sprzedaży).
Dane osobowe podane w formularzu rejestracyjnym i dalszej korespondencji elektronicznej, listownej lub telefonicznej są przetwarzane przez MEBLOHIT do celów realizacji Zamówienia (umowy sprzedaży).
II. PRZEDMIOT TRANSAKCJI I CENY
Zamieszczone na stronach Sklepu produkty wraz z cenami nie stanowią oferty, lecz zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 kodeksu cywilnego.
Asortyment i produkty znajdujące się na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 543 kodeksu cywilnego.
Wszystkie podane ceny wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek od towarów i usług (VAT) w wysokości określonej odrębnymi przepisami prawa.
Ceny nie obejmują kosztów przesyłki, ani innych opłat czy prowizji, które są podawane przy każdym produkcie lub w koszyku zamówienia. Ceny za przesyłkę danego produktu są zróżnicowane i zależą od odległości do miejscowości przesyłki, formy dostawy, wagi i wartości towaru. Wszelkie prowizje od wybranych form płatności widoczne są w koszyku zamówienia lub potwierdzeniu zamówienia.
Ceny podane w Sklepie dotyczą wyłącznie produktów oferowanych w Sklepie w ramach oferty internetowej.
Cena podana przy każdym produkcie jest wiążąca w chwili złożenia przez Kupującego zamówienia, z zastrzeżeniem wynegocjowanej ceny. Negocjacja cen w Sklepie jest możliwa po wcześniejszym kontakcie ze sklepem MEBLOHIT
Wszystkie produkty są fabrycznie nowe i objęte gwarancją producenta.
Właściciel Sklepu zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty Sklepu, usuwania produktów z oferty Sklepu, przeprowadzania, zmieniania lub odwoływania akcji promocyjnych na stronach Sklepu.
III. SKŁADANIE ZAMÓWIENIA
1. Zamówienia w Sklepie można składać 24 godziny na dobę przez wszystkie dni w roku.
2. Zamówienia są przyjmowane za pośrednictwem strony internetowej Sklepu:
www.meblohit.pl poprzez wypełnienie formularza, poprzez e-mail: meblohit@interia.pl
lub telefonicznie pod numerem: 48 344 27 20.
3. Przyjęcie zamówienia do realizacji jest poprzedzone procesem składającym się z
następujących kroków: .
- złożenie zamówienia - w sposób określony powyżej w ust. 2,
- zamówienia będą potwierdzane przez Sklep telefonicznie w dniu złożenia zapytania w
godzinach pracy MEBLOHIT (poniedziałek-piątek w godzinach 10:00 - 18:00, soboty
10:00 - 14:00) , lub w ciągu następnego dnia roboczego MEBLOHIT od chwili
dostarczenia zapytania na serwer internetowy Sklepu lub e-mailem 24 godziny na dobę 7
dni w tygodniu. W potwierdzeniu zamówienia będą umieszczone informacje o koszcie
zakupu, dostawy i wszystkie inne niezbędne informacje,
- po otrzymaniu potwierdzenia ze Sklepu Klient ostatecznie potwierdza zamówienie towaru. Potwierdzenie Zamówienia przez Klienta jest równoznaczne z upoważnieniem Sklepu do wystawiania dokumentów bez konieczności uzyskania podpisu Klienta. W tym momencie dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży pomiędzy Klientem a Sklepem. Klient potwierdza zamówienie poprzez kliknięcie w link zawarty w wiadomości. W przypadku złożenia zamówienia przez e-mail lub telefonicznie, wymagane jest potwierdzenie jego drogą e-mailową.
- dokonanie opłaty zaliczki przez Klienta, zgodnie z pkt V Regulaminu.
4. Do momentu dostawy towaru dokumenty dotyczące zamówienia będą wysyłane
Klientowi w formie elektronicznej (skany), natomiast ich oryginały zostaną przekazane
wraz z dostawą towaru.
5. Sklep zastrzega sobie prawo anulowania zamówienia, w przypadku nie dokonania
płatności zaliczki w przeciągu 7 dni od złożenia zamówienia.
6. Sklep zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości
lub zawierających niekompletne dane. Sklep może zwrócić się do Klienta, kierując się
dostępnymi danymi wskazanymi w formularzu, celem uzupełnienia zamówienia.
7. Sklep zastrzega sobie prawo anulowania zamówienia w przypadku nieprzewidzianych
zmian w parametrach zamawianych modeli mebli, lub też w przypadku zmian podanych
przez producenta.
IV. ZMIANA I ANULOWANIE ZAMÓWIEŃ
1. Klient może modyfikować lub anulować potwierdzone zamówienie w części lub w
całości za zgodą Sklepu, jednak pod warunkiem, że modyfikacja lub anulowanie nastąpi
przed uiszczeniem przez Klienta zaliczki.
2. Po otrzymaniu informacji pracownik Sklepu kontaktuje się z Klientem celem
uzgodnienia zmiany, anulowania lub rezygnacji z zamówienia.
3. W razie wątpliwości poczytuje się, że modyfikacja lub anulowanie zamówienia są
skuteczne tylko wówczas, kiedy zostały potwierdzone przez Sklep.
4. W przypadku anulowania, modyfikacji lub rezygnacji z zamówienia, wpłacona zaliczka
nie podlega zwrotowi.
5. Po momencie złożenia zamówienia w przypadku zmiany koloru tapicerki lub braku
wskazanego przez Klienta koloru, Klient informowany jest przez obsługę Sklepu o tym
fakcie.
V. SPOSOBY DOKONYWANIA PŁATNOŚCI
1. W Sklepie obowiązują następujące metody płatności:
-Gotówka, przy osobistym odbiorze towaru siedziby MEBLOHIT przy ul. Zbrowskiego 96/98 w Radomiu,
-Przelew na rachunek bankowy MEBLOHIT Rafał Podgórski w MBanku Nr konta: PL 28 1140 2004 0000 3802 6216 1852
-Kartą płatniczą w siedzibie firmy Meblohit przy ulicy Zbrowskiego 96/98 w Radomiu.
-Pobranie kurierskie, przy odbiorze towaru w miejscu wskazanym przez Klienta, przy czym tego typu sposób dokonania zapłaty wymaga akceptacji Sklepu.
2. Niektóre z form płatności obciążone są dodatkową prowizją, np. karty płatnicze,
pobrania kurierskie itd. Informacja o wysokości ewentualnej prowizji lub opłaty
widoczna będzie na stronie internetowej Sklepu lub w wiadomości e-mail
potwierdzającej zamówienie.
3. Niezależnie od sposobu dostawy każdy klient z wyjątkiem tych którzy wyrazili chęć
zakupu w systemie ratalnym zostanie poproszony o wpłatę zaliczki w wysokości
minimum 20% dla zamówień o wartości powyżej 500,00 zł lub 100% dla zamówień o
wartości poniżej 500,00 zł. O sposobie dopłaty reszty klient jest informowany w
momencie ustalania terminu dostawy.
4. Możliwy jest zakup towarów w systemach sprzedaży ratalnej za pośrednictwem
banków: BNP PARIBAS lub Credit Agricole Bank Polska S.A. . Na stronie każdego
produktu, na stronie koszyka oraz w formularzu zamówieniowym znajdują się
symulatory rat tych banków. Klient który chce dokonać zakupu w systemie ratalnym
musi zaznaczyć w formularzu zamówieniowym przynajmniej 1 bank. Po ustaleniu
indywidualnego kosztu dostawy konsultant wygeneruje link do formularza ratalnego
który klient wypełni na stronie banku.
VI. REALIZACJA ZAMÓWIENIA
1. Zamówienie zostanie zrealizowane wyłącznie pod warunkiem uprzedniego dokonania
przez Klienta zapłaty zaliczki w wysokości określanej każdorazowo dla konkretnego
zamówienia w trakcie procedury składania zamówienia, opisanej w pkt III ust. 3
Regulaminu. Wysokość zaliczki zależy od dostępności towaru, popytu na dany produkt,
cech indywidualnych (meble na wymiar) itd.
2. Realizacja zamówień będzie następować zgodnie z kolejnością zgłoszeń (wpływu
zamówienia), z zastrzeżeniem ust. 3.
3. Realizacja zamówienia rozpoczyna się z chwilą zaksięgowania przelewu zaliczki na
koncie MEBLOHIT, otrzymania płatności gotówką, kartą kredytową/płatniczą lub
gotówką w siedzibie MEBLOHIT.
4. Klient może dokonać z góry zapłaty całej wartości zamówienia.
5. Do każdego zamówienia zostanie dołączony paragon lub faktura VAT(wymagany NIP),
a także wydruk zamówienia.
6. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest
niezwłocznie informowany o stanie realizacji Zamówienia i podejmuje decyzje o
sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania,
odstąpienie od części Zamówienia). Klient nie może odstąpić od całości Zamówienia, w
przypadku braku tylko niektórych produktów, jeżeli niedostępne produkty nie są
konieczne do prawidłowego korzystania z produktów dostępnych. W przypadku
częściowej realizacji klient otrzymuje fakturę na dostępne produkty.
7. W przypadku sprzedaży produktów promocyjnych lub wyprzedażowych, których ilość
jest ograniczona, realizacja Zamówień uzależniona jest od kolejności wpływu
zamówienia do Sklepu.
VII. TERMIN REALIZACJI I DOSTAWA
1. Termin realizacji dostawy zamówionego produktu uzależniony jest od dostępności
produktu.
2. W przypadku dokonania zamówienia na towary o różnym terminie realizacji, towary
wysyłane są dopiero po skompletowaniu całości zamówienia, chyba że Klient i Sklep
ustalą inne warunki częściowej dostawy.
3. Dostawa odbywa się w wybrany przez Klienta sposób, który może dokonać wyboru
pomiędzy:
-dostawa towaru do miejsca wskazanego w zamówieniu przez Klienta - dostawa nastąpi poprzez transport Sklepu albo przez wybraną przez Sklep firmę spedycyjną (Klient nie ma uprawnień do decydowania w zakresie tego, czy transport zapewni Sklep czy firma zewnętrzna),
-odbiór własny towaru przez Klienta w siedzibie MEBLOHIT.
4. Dostawa zamówionego produktu do miejsca wskazanego przez Klienta nastąpi w
terminie ustalanym indywidualnie przez konsultanta Sklepu w dni robocze między 8:00
a 18:00. W przypadku odbioru własnego - odbioru należy dokonać w godzinach pracy
MEBLOHIT.
5. W przypadku wyboru przez Kupującego sposobu dostawy towaru na wskazany adres,
koszty dostawy zostaną uwzględnione w potwierdzeniu Zamówienia.
6. W przypadku odbioru własnego ze sklepu MEBLOHIT, koszty dostawy wynoszą 0 zł.
7. Koszty dostawy nie obejmują wniesienia towarów do mieszkania/domu i ich montażu. W przypadku mieszkania w bloku, dostawa realizowana jest na teren posesji, pod blok, bez wniesienia do mieszkania.
8. Dostawa towaru nie zawiera usług związanych z podłączeniem, uruchomieniem ani
ustawieniem sprzętu wewnątrz mieszkania.
9. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane nieprawidłowościami (w
tym pomyłkami) popełnionymi przez Klienta podczas składania zamówienia, w wyniku
których przesyłka nie dotarła do adresata, a także za nieuzasadnioną odmowę odbioru
przesyłki. Koszty związane z ponowną wysyłką oraz obsługą takiego zamówienia
ponosi Klient.
10. Odbiór przesyłki musi być potwierdzony pisemnym pokwitowaniem. Z chwilą
pokwitowania na nabywcę (Klienta) przechodzi prawo własności towaru oraz wszelkie
ryzyka związane z posiadaniem i użytkowaniem produktu, a w szczególności ryzyko
utraty lub uszkodzenia.
11. Odbierając towar Klient jest zobowiązany do kontroli zgodności ilościowej z Zamówieniem oraz kontroli czy towary lub opakowania nie posiadają uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu. Klient jest zobowiązany dokonać kontroli ilościowej, a także w przypadku uszkodzenia opakowania – jakościowej, w obecności osoby dostarczającej Zamówienie. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji w przypadku uszkodzenia w transporcie jest spisanie protokołu reklamacji i dostarczenie go do siedziby Sklepu. Uszkodzone opakowanie powinno zostać zachowane i jest niezbędne do prawidłowego rozpatrzenia reklamacji.
VIII. ZWROTY
1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta. Konsument może odstąpić od umowy sprzedaży
bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania towaru, poprzez złożenie
pisemnego „Oświadczenia o odstąpienia od umowy”, które powinno zostać dołączone
do przesyłki zwrotnej. Wzór oświadczenia znajduje się pod regulaminem Sklepu.
2. Zwrot towaru jest możliwy tylko wówczas gdy towar nie był używany, ani nie został w
żaden sposób zniszczony i nie nosi śladów montażu. Towar musi być zwracany w
oryginalnym opakowaniu, jeżeli je posiadał.
3. Prawo do zwrotu towaru nie obejmuje zamówień indywidualnych (o właściwościach
produktu określonych przez Klienta lub ściśle związanych z jego osobą).
4. W przypadku skorzystania z wyżej określonego prawa zwrotu produkt należy odesłać za
pomocą firmy kurierskiej lub innej na adres MEBLOHIT.
5. Koszt odesłania zwracanego towaru ponosi Klient. Sklep nie przyjmuje przesyłek
odsyłanych za pobraniem.
6. Do przesyłki zwrotnej kierowanej do Sklepu należy dołączyć pisemne oświadczenie o
odstąpieniu od umowy o którym mowa w ust. 1, zawierające numer konta, na jaki Sklep
ma zwrócić zapłatę.
7. Sklep w ciągu 7 dni roboczych od dnia otrzymania zwrotu dokonuje sprawdzenia
produktu. Jeżeli towar spełnia wymagania zwrotu opisane w ust. 2, 3 i 5, zostaje
wystawiona faktura korygująca. Oryginał i kopia tej faktury zostają wysłane do Klienta
listem priorytetowym. Klient powinien odesłać podpisaną kopię faktury korygującej, a
po jej otrzymaniu Sklep, w terminie 14 dni roboczych dokonuje zwrotu należności na
konto Klienta wskazane w oświadczeniu.
8. Sklep zobowiązuje się do zwrotu należności za produkt bez uwzględnienia kosztów
dostawy i kosztów odesłania produktu.
IX. PROCEDURA REKLAMACYJNA
1. W przypadku niezgodności towaru z umową reklamowany produkt wraz z pismem
określającym niezgodności oraz oczekiwania dotyczące sposobu realizacji zobowiązań
Sklepu, należy odesłać za pomocą firmy kurierskiej lub innej na adres MEBLOHIT.
W tym celu prosimy się skontaktować z obsługą Sklepu celem uzyskania numeru
zgłoszenia reklamacyjnego z zachowaniem procedury zamówienia.
2. W przypadku stwierdzenia ewentualnych uszkodzeń powstałych w czasie transportu,
podstawą rozpatrzenia ewentualnych reklamacji jest protokół reklamacji.
3. Odbierając towar Kupujący jest zobowiązany do sprawdzenia, czy przesyłka nie posiada
uszkodzeń powstałych podczas transportu. W przypadku powzięcia wątpliwości przez
Klienta co do możliwości uszkodzenia produktu, przesyłkę należy otworzyć
w obecności kuriera lub pracownika Sklepu - celem sprawdzenia, czy uszkodzenia
w czasie transportu spowodowały jakiekolwiek uszkodzenia produktu - i umieścić
odpowiednią adnotację w protokole. Reklamacje uszkodzeń powstałych w trakcie
transportu, które w żaden sposób nie dotknęły samego produktu nie będą uwzględniane,
a Klient zostanie obciążony kosztem powtórnej dostawy towaru. Sprawdzenie przesyłki
przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń
Klienta z tytułu uszkodzenia przesyłki w transporcie.
4. Warunkiem rozpatrzenia ewentualnej reklamacji dotyczącej uszkodzeń mechanicznych
powstałych podczas transportu jest spisanie w obecności kuriera lub pracownika firmy
protokołu reklamacji. Protokół Klient zobligowany jest dołączyć do zgłoszenia
reklamacyjnego.
5. Wszelkie wady dostarczonego towaru, braki ilościowe akcesoriów montażowych lub
elementów mebli ujawnione po chwili odbioru towaru powinny zostać niezwłocznie
zgłoszone do pracowników obsługi Sklepu.
6. Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta (kolor, proporcje
itp.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru. Zdjęcia przedstawione
na stronie Sklepu są poglądowe, tkaniny i kolory mogą się nieznacznie różnić od
dostępnych.
7. Gwarancja oraz inne uprawnienia przewidziane ustawą, w tym prawo odstąpienia
od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi
pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki należy
sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności
należy zwrócić uwagę na stan opakowań lub taśm naklejonych na przesyłkę.
Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia
ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki
w transporcie.
8. Reklamacje dotyczące mebli tapicerowanych w obiciu z skór naturalnych, wynikających
z ich właściwości np. blizny, nakłucia owadów, rozciągnięcie lica, zrogowacenia, a także
pewne różnice w grubości, miękkości itd., które znawca może określić jako ślady
naturalnej szlachetności skóry nie mogą stanowić podstawy do reklamacji.
9. Właściwości naturalne drewna takie jak miejscowe odbarwienia, słoje, sęki, różnice
w odcieniach, przyjęciach lakieru itd. nie mogą stanowić podstawy do reklamacji.
10. Informator o Meblach Tapicerowanych, Przykładowa Karta Gwarancyjna Mebli
Tapicerowanych, Przykładowa Karta Gwarancyjna Mebli Twardych
X. POLITYKA PRYTWATNOŚCI
1. Zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych
(Dz. U nr 133 poz. 883) informujemy, że dane osobowe podane w formularzu
zamówienia i wiadomościach e-mail, będą objęte ochroną przed dostępem osób
nieuprawnionych. Dane osobowe gromadzone są tylko na potrzeby firmy MEBLOHIT
do celów marketingowych i ewidencyjnych.
2. Sklep nie sprzedaje, nie przekazuje i nie udostępnia danych osobowych osobom trzecim.
Nie ujawnia żadnych informacji bez zgody Klienta, z wyjątkiem gdy wymagają tego
obowiązujące przepisy prawa.
3. Dane pozyskane w przypadku analizy logów serwera (adres IP, domena)
wykorzystywane są jedynie w celach prowadzenia statystyk oglądalności strony Sklepu.
4. Wszystkie dane są wykorzystywane wyłącznie na potrzeby firmy MEBLOHIT związane
z realizacją zamówienia i obsługą Klienta.
XI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Aktualne formularze zamówień, protokołów reklamacji oraz innych dokumentów
umieszczone są na stronie internetowej Sklepu.
2. Właściciel Sklepu ma prawo do zmiany niniejszego Regulaminu.
3. W sprawach nie uregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy:
dla osób prowadzących działalność gospodarczą: - przepisy Kodeksu Cywilnego, dla
konsumentów (osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej – przepisy
Kodeksu Cywilnego oraz przepisy ustawy z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych
warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego /Dz. U. Nr
141, poz. 1176/ oraz ustawy z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych
praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22,
poz. 271 z późn. zm.).
4. Oferta Sklepu nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a zatem złożenie
zamówienia przez Klienta, nie oznacza natychmiastowego zawarcia umowy. Klient
wypełniając formularz składa ofertę kupna określonego towaru.
Nie jesteś pewien, co wybrać ?
Zadzwoń i porozmawiaj z konsultantem.
tel. 48 344 27 20
tel. 600 360 148
e-mail: meblohit@interia.pl